Підвісні пластикові стрічки або страйп-стрічки є ідеальним рішенням для організації крос-мерчендайзингу і просування товару в невеликих упаковках як в торгових залах, так і в прикасовій зоні.
Вона служить для компактного розміщення продукції: косметики, кондитерських виробів, штучних товарів. При цьому зв'язок з конкретною торговою маркою можливий за рахунок додаткового брендування: розміщення логотипу або слогану на топпер (верхньому рекламному полі) стрічки.
Привернути увагу
- покупців до продукції вашої торгової марки в магазинах і супермаркетах;
Міцність
- виготовлені з міцного матеріалу, що забезпечує надійність підвішування товару;
Простота використання
- простота кріплення і складання, при високій надійності;
Невелика вартість
- низька вартість, в порівнянні з поверненними засобами.
Найчастіше використовуються
Цей вид POS-матеріалів міцно влаштувався в прикасовій зоні і багато брендів віддають йому перевагу саме для просування і реклами свого товару.